Domy i mieszkania wakacyjne Mureș

2 Sypialnie
2 Syp.
4 recenzje

Pięknie odrestaurowany saksoński dom w zielonej dolinie

od 45 za noc / noc

Dom wakacyjny w Weisskirch / Albesti koło Schässburg / Sighisoara

od 55 za noc / noc

Obiekty w pobliżu Mureș

Te obiekty odpowiadają Twojemu wyszukiwaniu, ale znajdują się poza wybranym miejscem docelowym.

Richis

4 Opinii Gości o Apartamentach Wakacyjnych w okręgu Mureș

Doświadczenia naszych urlopowiczów
5 na 5

1 Dom wakacyjny i apartament w okręgu Mureș wyróżniono średnio 5 na 5 gwiazdek !

Cudowna

Styczeń 2015

Nikolaus S. z Bingen am Rhein

Doskonały 5.0

Cudowna

Casa Lisa w Cund to miejsce pomiędzy teraz a wczoraj, zaciszne w zielonej, malowniczej okolicy, a jednocześnie dobrze skomunikowane (Targ Mures, Sighisoara, Sibiu, Medias). Casa Lisa - dobrze odnowiony, solidny, mały saksoński domek, schludnie urządzony, wyposażony we wszystko, co potrzebne - choć nie obejmuje to telewizji. Ogrzewanie zapewnia centralnie umieszczony kominek na drewno, ale korzystaliśmy z niego tylko jednego wieczoru. Łazienka: mała i funkcjonalna - z kabiną prysznicową.
Kuchnia jest centralnym punktem domu z dobrą lodówką, 2 płytową płytą ceramiczną, dużym zlewozmywakiem i dużą ilością miejsca do przechowywania - hojnie rozmieszczonego. Piec zastąpiony jest tradycyjną kuchenką zewnętrzną w sąsiedniej otwartej szopie. Jest opalany drewnem. Użyliśmy go dwukrotnie do dań duszonych i byliśmy zachwyceni.
Atrakcją dla nas był ogród znajdujący się na terenie posesji. Do naszej dyspozycji była sałata, cebula, czosnek, groszek, marchew, zioła śródziemnomorskie, a także 3 różne odmiany porzeczek. Rzodkiewki zostały posiane, truskawki już zebrane. Dynie wciąż rosły, podobnie jak winogrona. Nowo posadzone zostały drzewa czereśniowe i orzech włoski.
Właściciel, który pochodzi z Austrii, sam mieszka w Cund. Przedstawił nas sąsiadce, Marcelli, która sprzedała nam domowy sos pomidorowy i bardzo dobry przecier pomidorowy z bakłażana. Więcej jedzenia udało nam się kupić w małym sklepie (Magazin mixt) dwa domy dalej. Właściciel mówi trochę po niemiecku, co ułatwiło zakupy. Za pośrednictwem rodziny Varga w centrum wsi mogliśmy kupić bardzo dobry domowy biały chleb, a także świeże mleko krowie i świeży ser. Bardzo pomógł nam fakt, że cała rodzina mówi po niemiecku.
W mieście znajduje się również ekskluzywna restauracja. Oferują jedno ustalone menu w ciągu dnia. Niemiecki właściciel jest bardzo wine afin, co było dla nas wygodne. Dzień przed wyjazdem obsługa zorganizowała dla nas kilka lokalnie zebranych letnich trufli. Przez kolejne dni po powrocie z Cund utrzymywali nas w łączności z wakacjami.
Podsumowując, bardzo szczególny rodzaj wakacji - nasze najlepsze wakacje do tej pory.

od 45€ / noc
Cudowne dni

Styczeń 2015

Kaya K. z Dresden

Doskonały 5.0

Cudowne dni

Casa Lisa jest super domem wakacyjnym. Od razu spodobało nam się tu w Cund. W domu znajduje się duża kuchnia z przylegającą do niej jadalnią, ładna sypialnia, ciekawa łazienka, duży taras oraz piękny ogród obsadzony ziołami i warzywami. Tutaj mogliśmy naprawdę odpocząć, gdyż nie było internetu i sieci komórkowej, a także telewizji. Miejsce spokoju i relaksu. Tutaj ma się wrażenie, że wylądowało się we wcześniejszych czasach. Od sąsiada słyszeliśmy chrząkanie świni, gdakanie kur, wieczorem widzieliśmy i słyszeliśmy stada owiec z dzwonkami na szyjach, psy w okolicy szczekały i porozumiewały się ze sobą. Okolice Cund są piękne z polami kukurydzy i całym krajobrazem. Wieczorem raz po raz widzieliśmy bardzo piękne zachody słońca.

Gdy potrzebowaliśmy mleka, szliśmy do mieszkańca wsi, który wieczorem przynosił mleko świeże od krów, tam też dostawaliśmy niezbędne warzywa. Sklep spożywczy znajdował się zaledwie kilka kroków dalej.
Chrześcijanin stworzył tu mały raj. Jest bardzo zainteresowany swoimi gośćmi i również lubi sobie trochę pogadać. Pewnego dnia odwiedziliśmy go również w jego małym sklepiku w Sighisoarze. Jest zaopatrzony w naturalne produkty i bardzo ładnie urządzony.
Bardzo nam się to podobało.
Życzymy mu jeszcze wielu gości i powodzenia w realizacji projektów.
Kaya i Alik

od 45€ / noc

Inspiracje dla osób planujących urlop

Pomysły na wakacje
Urlop z psem w okręgu Mureș

Zwiedzanie miast w okręgu Mureș

Wynajmij teraz obiekt na portalu Ferienhausmiete.de

Nadal szukasz odpowiednich gości do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?

Nadal szukasz odpowiednich gości

do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?