Domy i mieszkania wakacyjne Sam Roi Yod

2 Gości
140 m2
2 recenzje

Położony w pięknym tropikalnym ogrodzie, od ponad , mały basen, obsługa domu, spokojna lokalizacja, blisko morza, niemiecki menedżer, WIFI i wiele więcej ....

od 71 za noc / noc

8 Gości
480 m2
4 Sypialnie
4 Syp.
13 recenzji

Bardzo zrównoważony

Fantastyczna willa na skraju Parku Narodowego Sam Roi Yot własny basen, własny tropikalny ogród o powierzchni 1.800 m2, WIFI, 4 sypialnie, 5 pryszniców/WC, pokojówka, niemiecki dozorca

od 238 za noc / noc

Obiekty w pobliżu Sam Roi Yod

Te obiekty odpowiadają Twojemu wyszukiwaniu, ale znajdują się poza wybranym miejscem docelowym.

Sam Roi Yot

Dolphinbay

4 Gości
110 m2

Zrównoważony

Dom wakacyjny Black Elephant na plaży Sam Roi Yot - Dolphinbay, 110 m² powierzchni mieszkalnej, maks. 4 osoby, 3 pokoje.

od 63 za noc / noc
Hua Hin

Wioska Żółwi

4 Gości
126 m2

Bezpłatna rezygnacja

Prywatny dom wakacyjny z luksusowymi udogodnieniami w prywatnym kompleksie mieszkalnym

od 71 za noc / noc
Hua Hin

Domek letniskowy Studio74, Zentrum Hua Hin

2 Gości
35 m2
1 Sypialnia
1 Syp.

Komfortowe mieszkanie odpowiednie dla 2 osób.

Cena na żądanie

15 Opinii Gości o Apartamentach Wakacyjnych w Sam Roi Yod

Doświadczenia naszych urlopowiczów
4.7 na 5

2 Domy wakacyjne i apartamenty w Sam Roi Yod wyróżniono średnio 4.7 na 5 gwiazdek !

Villa Malee to tropikalny sen!

Czerwiec 2017

Andreas + Tanya K. z 22952 Lütjensee

Doskonały 5.0

Villa Malee to tropikalny sen!

Byliśmy w marcu we piątkę przez nieprawdopodobne 4 tygodnie w willi Malee i wszystko jest naprawdę tak piękne, jak na zdjęciach. Pokojówka co drugi dzień utrzymywała dom w nieskazitelnej czystości i nawet prała i idealnie prasowała nasze ubrania. Ogrodnik co dzień dbał o ogromny tropikalny ogród. Chociaż nie byliśmy przyzwyczajeni do personelu w domu, ci dwaj w ogóle nam nie przeszkadzali, zazwyczaj nawet nie zauważaliśmy ich, ponieważ zawsze pozostawali bardzo dyskretni w tle.

Szczególnie basen bardzo nam się podobał. Dzięki ogromnemu ogrodowi i wielu miejscom do schowania się w cieniu, każdy znalazł swoje ulubione miejsce.
Podobało nam się również to, że wszystkie trzy sypialnie mają swoją własną łazienkę z toaletą i prysznicem. Jest nawet wanna, ale kto by w takiej temperaturze chciał się do niej kłaść, skoro jest basen na zewnątrz.

Zostaliśmy niesamowicie przyjaźnie i serdecznie przyjęci przez menedżera Olivera i szybko poczuliśmy się jak w domu. Zawsze gdy mieliśmy jakieś zagadnienie, np. umawianie się na masaż lub wizyty u krawca, porady na wycieczki, drobne naprawy itp., od razu się tym zajmował i ciągle pytał, czy może zrobić coś jeszcze dla naszego samopoczucia. Już wcześniej doskonale zadbał o transfer z lotniska oraz wynajem samochodu.

Na pewno od razu od początku warto wypożyczyć samochód na zakupy i wycieczki, bo jazda rowerem jest zdecydowanie za gorąca, a odległość do najbliższego dużego supermarketu wynosi 16 km. Plaża, która nie jest zatłoczona, jest zbyt daleko na pieszo, ale samochodem tylko 6-7 min. Nie bój się lewostronnego ruchu! Na plaży jest wiele małych restauracji nadbrzeżnych, gdzie można dobrze i tanio zjeść.

Już teraz nie możemy się doczekać przyszłego roku, gdy wrócimy. Willa Malee to tropikalne marzenie!

Pozdrowienia

Tanja

od 238€ / noc
Na pewno wrócimy.

Styczeń 2017

Dr. Robert S. z 70565 Stuttgart

Doskonały 4.7

Na pewno wrócimy.

My, rodzina z trójką nastolatków, mieliśmy okazję spędzić w tym domu tegoroczne Boże Narodzenie. Pomimo że już widzieliśmy wiele w Tajlandii - odwiedziliśmy ją ponad 25 razy w różnych miejscach - wszyscy od razu zakochaliśmy się w tym domu. Miłość do detali, połączenie klasycznego tajskiego tradycyjnego stylu z zachodnim luksusem, nie pozostawiły u nas żadnych życzeń. Właściwość odpowiada w 100% zdjęciom prezentowanym w internecie, a może nawet jeszcze bardziej. Pomimo prywatności, różnorodność jest nieograniczona, zarówno kilka grup siedzących, częściowo w salasach z wentylatorem, możliwości zabawy, takie jak tenis stołowy, szach, boule, kolekcja gier, wybór DVD i CD, rowery, sprzęt do golfa.... nie jesteśmy w stanie wszystkiego wymienić. Pomimo naszego 10-dniowego pobytu mieliśmy wrażenie, że nie możemy wszystkiego odpowiednio wykorzystać, nawet naszym nastolatkom nie było ani minuty nudno. Gospodyni domowa i ogrodnik dbają z miłością o to, aby to miejsce pozostawało rajskie. Szczególne podziękowanie należy się Oliverowi, menedżerowi całego kompleksu Malee-garden, który troszczył się o wszystkie nasze sprawy, takie jak przygotowanie domu, nawet woda w ekspresie do kawy była już nalana. Widać, że jest on dobrym duchem nie tylko willi, ale całego kompleksu. Ponadto chcielibyśmy podziękować Ueliemu za miły pierwszy kontakt i bezproblemową procedurę rezerwacji, aż po eskortę z Tesco. Nie tylko urozmaicił i skrócił nam czas oczekiwania na wakacje różnymi wspomnieniami, był również dostępny na miejscu jako osoba kontaktowa i zawsze byłby gotowy, aby służyć jako przewodnik.
Jako pasjonat gry na fortepianie, oczywiście fortepian był wisienką na torcie na Eibecherze!
Dziękujemy jeszcze raz za wszystko, na pewno wrócimy!

od 238€ / noc

Inspiracje dla osób planujących urlop

Pomysły na wakacje
Urlop z psem w Sam Roi Yod

Obiekty z basenem w Sam Roi Yod

Urlop nad morzem w Sam Roi Yod

Wynajmij teraz obiekt na portalu Ferienhausmiete.de

Nadal szukasz odpowiednich gości do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?

Nadal szukasz odpowiednich gości

do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?