Domy i mieszkania wakacyjne Doluš

2 Syp.
9 recenzji

Bezpłatna rezygnacja

Parter: (wejscie, kuchnia(kuchenka(4 palniki), piekarnik, kuchenka mikrofalowa, zmywarka do naczyń, lodówko-zamrażarka), salon/jadalnia(2-osobowa kanapa rozkładana, TV(digital)

od 99 za noc / noc

9 Opinii Gości o Apartamentach Wakacyjnych w Dolušu

Doświadczenia naszych urlopowiczów
4.4 na 5

1 Dom wakacyjny i apartament w Dolušu wyróżniono średnio 4.4 na 5 gwiazdek !

Marzec 2024

Bardzo dobry 4.4

Bardzo nam się podobało! Nasz pies mógł biegać sobie swobodnie. Przepiękny widok, piękne spacery. Cudownie się bawiliśmy na grillu. Jedynym minusem było brak odkurzacza, był tylko miotła. Bylibyśmy bardziej zadowoleni z odkurzacza, byłby łatwiej utrzymać domek w czystości. Jeszcze raz - świetnie się bawiliśmy!

Marzec 2024

Bardzo dobry 4.4

Zostaliśmy odebrani pół godziny od domu przez (dobrze mówiącą po angielsku) właścicielkę. Następnie pojechaliśmy za nią do domku, ponieważ ostatnia część drogi jest trudna do pokonania za pierwszym razem, zarówno pod względem trasy, jak i "przygody i dzikości". Codziennie można było spotkać różne dzikie zwierzęta wzdłuż tej drogi. O zmierzchu wyruszaliśmy na safari dookoła domu i wzdłuż rzeki. Widzieliśmy sarny, lisy, węże, (lodowe) ptaki, borsuki i wiewiórki. Sam dom był naprawdę fantastycznie usytuowany, widok z domu był jak obraz. Dom jest jednak bardzo odległy, dlatego byliśmy zadowoleni, że nie byliśmy tam sami, ale z dwoma parami (koniec 20, początek 30). Ze względu na tę lokalizację i brak dużej ilości autostrad w Chorwacji, musisz się liczyć z dość długim czasem podróży na wycieczkę. Nie sądzisz, że 60 km przejazdu potrafi zająć spokojnie 60 minut. Trasy są jednak bardzo piękne. Najbliższy supermarket (w Delnice) jest oddalony o 20 km, 30 min jazdy. Wycieczki, które warto polecić (Słowenia) jaskinie Skocjan, wąwóz Vintgar, Bled, (Chorwacja) Rovinj, Porec (z rejsami delfinów o zachodzie słońca), Zagrzeb i Park Plitwicki. Te wycieczki znajdują się maksymalnie 2 godziny jazdy od miejsca. Jeśli dłuższa podróż (3 godziny) nie sprawia problemu, rejs łodzią wzdłuż wysp Kornati jest bardzo piękny. Właścicielka zawsze miała inne wskazówki na wypady na całe dni. Dla osób, które wolałyby pozostać blisko, w okolicy domku znajdują się piękne trasy turystyczne do obserwacji dzikich zwierząt i piękny park przyrodniczy znajduje się zaledwie trzy kwadranse jazdy. W wielu miejscach w tym kraju można jeszcze zobaczyć pozostałości po wojnie sprzed ponad 20 lat. Piękne plaże znajdują się na wyspie Krk, plaża Njivice i Baska. I bliżej jest plaża Kacjak. Spędziliśmy prawie 3 tygodnie i jeszcze nie widzieliśmy wszystkiego, ale nadal bardzo dobrze się bawiliśmy pomimo upałów. Polecamy ten dom dla miłośników przyrody ogólnie i dla miłośników kultury, którzy chcą w spokoju cieszyć się naturą, którą okolica domu ma do zaoferowania.

Styczeń 2023

Bardzo dobry 4.4

Obiekt przekroczył nasze wysokie oczekiwania. Mieliśmy piękny widok, a dom został rozmieszczone tak, że możemy cieszyć się optymalnie. Wszystko było czyste i zadbane. Teren był bardzo miły i dom cudownie zaciszne. Dzieci cieszyły się w rzece, która leżała bezpośrednio przed naszymi stopami. Właściciel i jej dzieci były bardzo przyjazny i pomocny.

od 100€ / noc

Inspiracje dla osób planujących urlop

Pomysły na wakacje
Urlop z psem w Dolušu

Urlop nad morzem w Dolušu

Wynajmij teraz obiekt na portalu Ferienhausmiete.de

Nadal szukasz odpowiednich gości do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?

Nadal szukasz odpowiednich gości

do swojego apartamentu lub domu wakacyjnego?